VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Kommer alltid att...

Kategori:Allmänt

Jag är glad att jag blivit gudmor åt Whilma och William.
Kommer alltid att älska dom 2 ungarna.
Och jag komemr finnas där alltid på något vis!
Jag försöker så gott jag kan!
Och när dom är gammla nog att förstå, så ska dom vet att jag alltid kommer finnas för dom!
'
Vissa saker gör de svårt för mig att träffa dom.
Och båda familjerna vet nog varför.
Men jag försöker.
Jag tänker på er ofta!
Ni har fått en plats som bara är till för er.
Ni är dom underbaraste och sötaste ungarna jag vet.<3
'
'
Ni är mina ögonstenar, som jag alltid kommer bry mig om.
Ni kommer alltid kunna komma till mig.
Jag älskar er massor <3
Och jag skulle vilja ge er allt av värde, om jag bara kunde.
Men jag försöker allt jag kan.
Hoppas att de lilla jag kan får er att förstå hur mycket ni betyder.
<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: