VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Din IDIOT!

Kategori:Allmänt


Låter beskriver fan nästan på pricken alltså!

Du lyckades jävligt bra denna gång.
Vad folk än säger å skriver och vad DU äns säger, så skiter jag i dig nu!
Jag vill int höra på dina falka fölklaringar.
Jag hört tillräkligt.
Hoppas han var jävligt skön!
Att du njöt!
Eller han kanske va lika som alla andra KNULL!
Bara någon du var tvungen att ha i din långa fina lista?
Eller det som du försökte inbilla mig om honom, de kanske är du som från första början alltid velat TESTA honom, eller ha honom, eller  bara en PLÅNBOK till!

Klandra inte andra när du inte är bättre själv!
Du säger att de va ett snedsteg.
Man gör fan inte om samma snedsteg 2 GÅNGER.
hur fan är du funtad?!?!?!?
Sen säger man inte dom orden som du sa till honom.
Mig försöker du lura i att du inte gjort nått med mening.
Men att komma till den situationen att hoppa i säng. KAN  MAN FAN STOPPA DET!
Och speciellt när du kommer till det 2GÅNGER!
Du är helt jävla otrolig!

Hoppas du inser att ditt beeteende är äckligt.
du har så mycket på ditt samvete jag fattar inte hur du kan leva med det!
Serigöst!
Din vänskap till folk, byggs på lögner.
Tyvärr ÄKTA vänskap byggs på ärlighet.

Dom du ljugit för om detta, får nu veta sanningen.
HON FÅR LACKA UR NÄR FOLK KNULLAR HENNES EX, MEN NÄR HON KNULLAR SIN "BÄSTA VÄNS" EX, SÅ SKA MAN LYSSNA PÅ HENNES FÖRKLARIN!
Som så likt allt annat bara skulle va lögner. Finns inget att föklara i detta.
Du har knulla han 2 GÅNGER och de går lixom inte att förklara!
Vi kommer aldrig bli vänner igen!
IN MY ASS!
Dra nå gammalt över dig och försvinn!

Detta var mina sissta ord jag tillägnar dig!
Av mig får du inge mer!
Helt slut!
Kaputt
Fiiiiiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiito!
Borta med vinden!

Nu Idag startar liv utan falkhet!
Ska aldrig i hela mitt jävla liv ta in någon och lita på den så pass mycket igen!

Även fast de varit svårt innan , så är det FAN inte lättare nu heller!
aldrig igen :)

Hoppas mitt inlägg var kul att läsa. och att folk lärt sig nå nytt, men känns ju som att alla redan kände till detta.
men bara jag som inte lyssna på pikkarna.
Menar jag inte ordagrant.
Men själva Falskheten!

CYA!
NOT!!!

Kommentarer

  • Madde säger:

    puss på pullan gumman :D

    2011-12-08 | 14:06:34

Kommentera inlägget här: