VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helgens!

Kategori:Allmänt

Igår kom folk över, vi snacka mass goja och såg film.
Sen vart madde kvar över natten, och vi fick syn på en intressant film som vi inte kunnde sluta se på.
Så igår vart det en sen natt.
Och man fick inte sova heller för madde dampa sönder på katten som löper hahah.

Så idag vart det ut till färnebo för att lämna henne.
Då passa jag på att käka med farsan och skotta hans uppfart och fixa in hans bil i garaget :D
Så snällt man kan vara ibland.
Inte ofta ;) men man tror ju på mirakel.

eftersom vi fått en bra massa snö så kom pärnii och kenny in för att leka lite.
Då hängde jag med och de vart massa skoj.
Sen kom ronjuss och thoomis förbi.
Planera när jag ska komma och gojula med min Guddotter och lille lucaz.
Och så hade hon vakna så man fick säga hej innan dom åkte :)
Mys fiaa!
Måste åka och träffa henne mera känner jag.
Så hon vet vem jag är :O

Och jag hade planera en tidig kväll i dag, men det verkar inte bli så.
Hoppas jag kommer upp i morgon.
Vet dock inte om jag hade möte efter, men om inte så blir de nå föredrag om sömn med Fija!
Får se om det är nå intressant då.
Om jag inte går så får jag luska ut av fija va de va för nått :D

Nej nu ska jag skypa med nötskaftet sen blir det sängen :)

Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: