VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Full Bokat!

Kategori:Allmänt

Nu är de jul!
Nu är de snö ute!
För er som är blinda så ville jag bara berätta de :(
Men de är så underbart.
Kallt men de är inget man dör av.

Som rubriken lyder är de helt fullbokat frånomed 24/12-11 till 5/1-12
och de är massa jäkla skoj som ska ske :D

Umgås med dom underbaraste, Träffa massor av nytt folk ;)

Nyår är planerat nu, Fick klartäcken om att vara med Määädii och massa V-åsre.
Kommer bli så skoj, Och äntligen blir det riktigt PARTEEEY, med folk som kan festa ;)
Och vi ska skåla in de nya året, och de året ska bli så härligt.
Bara massa skoj , ös och roligheter med riktiga vänner.
Dom som verkligen visar att dom är nått att ha.

Man har ju sagt, att de ena och de andra ska jag ha som nyårs löfte.
Men jag ska iaf försöka sluta röka innan de blir 2o13 XD
Får se om jag klarar de. men de tror jag.
Har ju inget som kan irritera mig längre.
Sen så ska jag börja ägna mer tid att lära känna Whilma!!
Hon ska inte behöva undra vad man är för främling.
och så man kan göra massa skoj i sommar. TEX åka till Göteborg eller norrland :D varför inte både och?
Sen ska jag bara leva livet och göra saker som är skoj :D

Och määädi fyller 18 i janu!!!!!
då blir det röj ass hell!
Ska bara fixa den ekonomiska biten sen är är allt smackat och klart!
Och hon ska firas fiiiras.
Hon ska få minnas att hon vart firad! hahaha

O snart är de julafton! så himla skojsit.
Öppas massa packet ;)
men blir nog inte så mycket inslaget!
Får nog handla de mesta själv men de gör mig inget heller!

Skulle fått besök idag, men avboka då jag fick jätte ont i magen och skallen bara banka!
De har lagt sig lite nu men är fortfarande kvar.
Ska snart ta och lägga mig, kanske går över tills i morgon.

Och i morgon kommer busen Pillijam över.
Ska mysa och krama massor på lillkillen.
och ge massa kärlek så han klarar sig tills nästa gång vi ses :)

Har funderat en del.
Och jag läser va folk skriver.
Dom skriver i mot sig själv.
De är så jäkla skoj att läsa det!
hahaah, att dom inte ser själva att dom gör bort sig massa!
Jaja det unnar iaf mig ett gått skratt-

Jag kommer aldrig bli the bad one, i allt detta.
Den statusen kommer jag aldrig ta åt mig.
För jag gör, skriver, säger, och allt vad de nu kan vara.
Precis hur jag vill och vart =)
Inte mitt fel att jag blottar mitt liv lite så här på min blogg :(
Och jag kommer alltid va den jag är och de är jag glad över.
Och jag står för det!

Mer än vad vissa leker.
Om man ända bara skriver massa bullshit till mig.
Kan dom ju lika gärna hålla klaffen.
Jag ser om saker är nått att ta in eller inte.
men lek inte min vän!
Blir bara mer helvete än vad du nu försöker få
ni får inte ut nått av det :D
Och jag vet att ni bara är en som sammlar info för att ge föda åt den som styr över er!

Byebye
Veronica


Kommentarer


Kommentera inlägget här: