VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fredagen!

Kategori:Allmänt

Hejhallo!

Idag skulle pappa och jag BARA in till v-ås för att unna oss kina.
Men det vart en tur på stan för lite, Bingo och sen in och kolla julklappar :D
Hitta lite till Whilmis på den första affären. så nu behövs det bara nå lite tills å känns mängden nöjd.
Men att hitta till William och Lucaz var ju en annan 5a.
Hitta iaf en liten sak till till William. men får kolla lite mer på mellandagarna till dom sen :)

Efter att vi varit in i massa affärer och förökt hitta klappar så tog vi oss en fika hos mamma.
Och då kom pappa på att han ville gå på hockey.
Och så klart så kunde ju inte jag säga nej!
Jag har gått och blivit värsta hocky nörden haha.
Men gillar de bra när man kan stå med hejarklacken och sen se dom i arenan :D
Så idag har jag heja massor, och mina fötter är helt slut och händerna lika så.
Men VIK tog hem segern stort med 4-0 mot södertälje.
Det är så härligt.
Nu hoppas vi att leksand losar mot malmö på måndaag. så vi håller våra 4a poäng före dom :)

Så jag har haft en heldag med min kära pappa.
Och skoj hela dagen.
Hoppas de kommer fler hihi.

Läste att William gått 4 hela steg utan stöd.
Är så stålt över honom.
Snart får man se honom springa massor.
Och jag hoppas jag får se och ge han beröm nästa gång jag ser honom.

Saknar mina gudbarn massor =(
Måste träffa dom snart!
<3

Nej nu ska jag nog ta och sluta skirva en massa skit och bara luta mig tillbaka och snart inta min härliga säng :D
byebye
Veronica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: