VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

En liten människa!

Kategori:Allmänt

Har precis haft Kenny, Pernilla och Johanna här!
Massa snacka och de är skönt att man återigen har kunna spy galla över en liten människa!
Och mer kommer komma!
finns så mycket kvar!
Det kommer aldrig ta slut!
Det eviga helvetet som precis startat kommer stanna för evigt!

Tycker de är rätt äckligt, skabbit och retutsagt SLAMPIT.
Att ljuga så mycket kan inte vara hälsosamt.
Men jag hoppas att folk ser, och passar sina ägodelar för den lilla otroligt äckliga människan.
Sånna tar vad dom vill ha, och lever för stunden.
Men kommer inom sin tid att få stå där helt ensam. Och det glädjer mig så otrolig mycket.
Jag hoppas att mina tankar jag har slår in!
Sån människa har inget värde.
Sån människa borde inte finnas.

Jag önska jag använde den tiden jag slösabort, till något så mycket bättre.
Men jag har lärt mig.
Jag har sätt nu hur vissa kan bete sig.
Det finns absolute inget kvar att hämta.
Jag STÅR FÖR ALLT JAG SÄGER O GÖR!
Önska bara som jag sagt så många gånger under dom senaste dagarna, att jag lyssnat tidigare på folk och insåg att jag har skyddat något som absolut inte är värd det.
Min Vänskap höjs, till en högre nivå.
Mig ska man aldrig ALDRIG mer kunna lura igen!
Jag är på passen, jag lämnar inte något obevakat!
Ingen parasit ska bli välkomnad in i mitt liv igen!

Jag skrattar med dom största fienderna.
Jag glädjer mig så otroligt mycket åt att dom kan gotta sig i allt detta.
Jag vet att det är inte jag som gjort bort mig så hårt som den parasiten!
Det finns inge bättre än att ge folk de dom vill ha.
många visste redan, men jag lyssna inte.
Det är ända saken som jag riktigt skäms över.
Men jag har lärt mig min läxa.
Jag gör misstag men jag gör som sagt inte om dom 2 FUCKING JÄVLA GÅNGER!
Och jag knullar inte någon, som inte är okey!
Jag är inte en EGOIST, som bara tänker på mig själv.
Men det finns ju en sjukdom som heter sexberonde.
och mytomani!
båda är lika äckligt sjuka!
men tror det överstämmer bra i detta fall!
För att ljuga när sanningen tillumed är framme, det är ett gott täcken på myttomani!

Ordspråket som många hört.
MAN BETER SIG MOT ANDRA SOM MAN SJÄLV VILL BLI BEMÖTT!

Undra vem som kan bli nästa offer.
Men jag önskar att med denna sanning, så finner den aldrig ett offer igen!
men jag hoppas det slår tillbaka Så pass många gånger att personen bryts ner!
Men jag tror nog aldrig Parasiten kommer inse, och ändra sitt beetede!

Men lycka, glädje och rikedom är nått jag aldrig kommer önska till den lilla mäniskan!

Det var allt från mitt huve om detta idag!
Mer kommer säker!
Hoppas infon glädjer många!
Och slår till den som ska slå!

Kommentarer

  • Peerni säger:

    Du har så rätt så plonkiiisch!! Hon är en riktigt liten människa!<3

    2011-12-09 | 23:19:31

Kommentera inlägget här: