VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Chockerande :D

Kategori:Allmänt

Hej hallå!

Idag har jag gjort något som jag trode jag var långt ifrån XD
Som många säkert vet så är folk min största fasa här i livet.
Och att prata inför människor osv.

MEN idag på en grup jag är med i, så snacka jag helt själv till 8 st andra personer.
hela 2 ggr.
Fan va jag är ball alltså :D
Kännde först att det var jobbig när jag fick höra att man skulle berätta om sig själv.
Men när allt var över så kände jag bara en skön känsla och var glad över att jag lyckades.
Det är den sköna och glada känslan som jag blir så chockad över.
Och jag känner att jag vill att de blir Torsdag igen :D

kan sätta vad som helst på att någon/några sitter och tänker men de är väl inte så jäkla svårt.
Men då är du en av dom som inte känner mig.
Och alla har vi olika svårigheter här, och detta är en av mina :)

Känner att denna grup kommer ge mig något som jag aldrig kunnat ana.
Och det kommer hjälpa mig frammåt.
Så jag kan leva precis som "normala".
Fast jag kommer alltid vara mig själv ;)
Lite udda och bra på mitt vis.

Om 40 min ska jag åka och hämta min älskade katt.
Bara längtar. Hoppas hon känner igen sig här hemma.
Hon kännde ju igen mig så det blir nog jätte bra :D
Sen nu när jag sagt att jag ska gå upp varje morgon fast jag inte ska någon stans. så är ju hon en bra sak att ha hemma.
Då hon gärna biter en i näsan om man inte går upp och stänger av oljude haha.
Får se dock om hon har de kvar.
Nej nu ska jag plocka bort min disk.
Och ta i tu med den.

Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: