VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

badääääm!

Kategori:Allmänt

Tjolahopsan!
Idag så vakna jag sen IGEN! inge bra.
för imorgon så är de måndag och då ska man upp!
Och jag måste komma iväg på detta nu.
Ställer ett stort krav på mig själv nu, hoppas jag lyssnar XD

Nyss laga käk. men de vart inge vidare gott.
Men vad ska man göra när man int är kock o0
gör ju iaf ett förök de är huvudsaken :D

Folk verkar missförstå allt.
Jag skriver int för att vinna nått.
Men jag skiter i de, alla har rätt till sin åsikt, och jag har gett er svar :D
Eller vinna å vinna, jag har ju skrivit att jag vill att folk ska se sanningen.
de kanske är att vinna?!? :O
Äh jag tvingar ingen att lyda mina ord, alla har sina egna val.
Jag tänker inte bestäma över någon!
För jag är ingen hitler!
Men tips är ju aldrig olagligt att ge! o_O
S¨å så ser de
Nej nu ska jag nog ta och göra som jag gjort hela helgen, ta de lungt :D

Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: