VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Snurrande ord, stillande kropp!

Kategori:Allmänt

Uch har försökt sova nu i ett antal timma. Visst jag vaknade sent men jag känner mig trött.
och det är inte direkt så att jag setat still i dag.

Så fort jag stängde av tv så börja tankarna komma.
Folk säger något, men visar tvärrt om.
Vad är det då för mening att ens säga saker dom inte menar?

Trodde du ville va min vän, men du hör aldrig av dig.
Jag tänker inte påbörja samtal som det alltid blir du som avslutar!
Man kan vara ärlig.
Jag är nog stark nog att höra sanningen.
De tär mer på mig om man ska sitta och fundera ist.
Hoppas du hör av dig snart!
Men hoppas inte på mycket då jag inte ens tror du läser detta!
Och min mun är förseglad, känner inge värde att säga de till dig heller,
då du kommer med något för att säga att du har fullt upp med de eller de.
Tyckte du verka bra :O

Nej om man skulle ge sig på ett försök att sova igen då!
byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: