VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sikken dag!

Kategori:Allmänt

Hejhop.

Dagen börja med stress och sluta med skratt!

Skulle köra in farsan till sala, och vi hade sagt en tid och jag ville sova! men inte kunde han vänta inte nej han skulle stress in mig så klar. så jag vart på dålig humör.
Sen efter de så åkte jag till mammi för att köra henne och fixa massa.
Sen så käka vi hos momo, hennes gooda mat :D

Och så skulle määädi hem och sova hos mig, så vi tog och hämta henne åkte och shooopa golvmopp sätt och lite annat smått..
Så åkte vi hem och jag börja packa ididotens skit och sedan så städa jag hela lägenheten.
Så klart så ringer den där IDIS och ska alltid tvinga mig till att röka canserpinnar med henne, UCH vilken vän man har :D
Så gick vi ut och satt och det var ju bra för fick ju en del gott skratt!

Sen vart de gå igenom källan, och jag trodde de skulle ta lång tid men det gick fort,Så nu ska allt skit ner där som inte ska finns kvar här uppe!
Ska bli skönt. För om man nu ska ha folk här hemma så ska väl inte folk tro man bor som entattare XD

Och nu så ser jag hur määdi ligger och sover så sött i soffan så jag blir nästan sömnig, Så tror jag ska tamig och lägga mig o se på SkildaVärldar :D de va ovanligt va? hahah

Skriver säker igen när jag får nå ryck att skriva av mig ibland!

Jag fråga en fråga, och ville ha ditt svar.
Var inte meningen att få dig arg IDIS!
Jag fick den reationen som jag ville se.
Väger man de ena mot de andra så ser jag vad som är sant och inte!
Och de var ju bra för nu fick man ju bara mer bevis på hur idiotiska folk kan vara =)
Fruar forever :D
<3

BYEBYE
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: