VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fri Fri som en Fågel!

Kategori:Allmänt

Hejsan!

Nu skriver jag igen.
Var ett bra tag sen jag skrev men inte lider väl någon för det?= )

Hänt en del och känner att jag skulle behöva skriva av mig lite grann.

Kan så glatt medela att jag är SINGEL och det är så jäkla SKÖNT!
Tog ett tag innan jag fick fram det till han att jag inte ville leva så längre, Var jobbigt till en början men han bara klantar till sig och är så osmart att han bara gör saker och ting så jävla mycket lättare :D

Fått höra saker jag inte trode mina öron om och då var det fan droppen!
Han ska inte vara kvar i lägenheten, han fick stanna tills lördag då han kunde åka med sin mamma hem, men han valde att sticka i dag tydligen :D
Så nu är jag helt ensam, Saknar dock min älskade lilla misse Lizzy.
Kommer vara så tomt utan henne, men jag kommer inte vara personen som sitter hemma nu när man kan göra vad man vill, så lika bra han tog henne!
Och jag hoppas nu att han sköter henne!

Så idag efter jag kommit hem från Idis så har jag städat och packat hans skit till och från!
Dock inte fått undan så mycket men han har inte så mycket smått här mest möbler och de får jag rubba på mitt då han ska ta bort möblerna!
Och jag hoppas att det blir snart, för behöver få hit mitt som jag fixat.
Men jag funderar på om man skulle kolla igenom källaren i morron med Idis så kanske man skulle fixa så någon kan köra hit min soffa och de och ställa ner hans i källaren!
Men problemet är att få in den där, lär nog mäta innan jag försöker konka ner den hahah.

Jag har fått hem Skilda Världar volym 3 nu :D så nice, sitter just nu och kollar mellan åt medans jag sitter här och skriver :)

Har fått tillbaka konstakten med vissa personen igen, Så skönt att kunna prata med någon som man inte gör med vännerna man har här i närheten.
Hoppas bara de förblir så =)

JAg ser en stor förändring i mig själv om man tittar tillbaka hur jag var för 2 år sen.
Jag har gjort saker som jag aldrig skulle ha gjort förr och de är jag glad över.
Tror det kan bro på att jag mer och mer blir nöjd med mig själv.
Förstår inte hur man kan vara så rädd för vissa saker förut som jag nu idag har gjort och det visa sig helt jävla ofarligt.

Är glad att jag gjort de jag gjort!
Kommer aldrig ångra det!


Nej nu ska jag nog plocka lite till innan jag hoppar duchen och sen mysa ner i sängen :D

ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: