VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fix i hemmet =)

Kategori:Allmänt

Tjena!
Idag så sov jag fan till 17 :O inte bra det. men jag fick ju huvudvärk på det så!
Så idag fick jag för mig att tvätta täckena. orkade inte vänta tills i morron då jag har tid.
Så jag sprang ner, och när jag ändå var igång så passa jag på att ta lite av de andra som ska tvättas så slipper det blir massor i morgon.
Så nu har jag precis kommit upp, ska slänga in allt i garderoben, men de få jag ta sen orkar inte just nu =)
Försökte få ner så mycket av allt som ska ner i källan, men de är ju så tungt allt så vart bara 2 rundor ner, ska kolla med ida om hon har lust att hjälpa mig i morron. blir no av med allt om vi springer 2-3 gånger :D
Nej nu vet jag inge mer jag kan skriva!
ska se på tv nu för nu börja filmen "Paradiset"
ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: