VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Blanda det, det o det så blir det soppa!

Kategori:Allmänt

Hej Hallå!
Idag börja dagen med att jag vart väkt av madde, för att jag skulle ha gått upp och köra Pärnis vän till västerås.
Och så jävla typiskt av mig hade jag ju så klart glömt av det,
Så denna dag stara med stress också.
Fan de är nog min nya livsstil tror jag.
Så efter vi kört henne så stack vi och käka, och snacka allmänt skit som vanligt =)
Sen var det hem å fixa med ansiksmask, Eftersom man är med madde så får man lära sig lite om att pyssla om sig själv. Och fyfan va kul vi hade åt maskerna, min bara rann! hahah
Sen vart det helt varm i hela ansiktet av den, va lite konstigt.
Men det hjälpte =)
Tror jag ska börja köpa sånt skulle nog vara nått att pyssla om sig själv lite :D
Sen hitta madde så klart ett nöja med att pyssla med annat, som jag tyvärr inte kommer skriva för de är lite ja hahhaha.
Men jag lovar att hon läser detta så fattar iaf hon!
Annars gör ju jag det om jag läser igenom min egna blogg XD
Och så åkte vi och grilla hos pappi!
Förvänta mig att det skulle bli gått med grillad regnbåge, men så klart så vart jag besviken!
Det var iaf gott förut när man gjorde det men jag har väl tappat smaken för det kanske.
Men pappa och madde gilla iaf det, de var ju bra =)
Sen så har så klart Ida och jag lyckas starta ett tjaffs, som sluta med skratt. hahah
Jag må säga att jag trodde inte vi skulle bli sams så pass fort som vi var haha.
Men vi är väl vänner som inte klarar sig utan varann! haha
Att ränsa luften i vänskap är nyttigt.
Det hör ju till.
MEn jag tycker synd om maddes familj som säkert fick stå ut med mitt gapande!
Vem vet dom kanske satt och hade jätte kul åt hur roligt jag lät, för får fram helt fel ord osv!
men men det är iaf vad som hänt idag!
Fan jag blir rätt så impad på att jag skrivit flera inlägg utan månad/månaders uppehåll :D
menmen, som min slut mening blivit i dom sissta inläggen är att nu ska jag gå och lägga mig o se på Skildavärldar :D hahah
take care and have fun
MUPPAR!
Byebye
Veronica
Min lilla Pilijam som inte är så liten längre =(
Han bara rusar i allt vad lära kan vara!
Snart får väl tant Veronica komma och hämta dig för du int törs ringa mamma eller pappa ;D
Älskar dig lilla vän!
Världens finaste charmTroll!
Tant Veronicas guldklimp!
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: