VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

tjololoulo!

Kategori:Allmänt

Hej hallå!

Är fullt ut med att tvätta sista tvätten, har fått bokat 2 tider under 3 dagar ungefär.
Då kan man snacka om mycket tvätt. hihi är lite slö av mig ibland.
Så snart ska jag gå ner med älsk och ta ur sitta maskinerna och hänga det sista, sen blir det upp och se på BB och efter det så blir det ner och hämta sista tvätten.
Tycker värkligen om denna tvättstuga eftersom om man tar sista tiden så kan man torka hur länge man vill. Visst det kanske stör grannarna men är inte så dum att jag torkar till nattetid :)

Idag så fick vi besök av idis och henns stora familj :)
Vi satt och prata skit som alltid sen så kom Stefan med Lilla William och då fick jag gosa lite med han :)
Sen så gick dom igen, och då bar jag , Andy och Ida och alla hennes hundar till tränbana för hundar och vi sprang runt där och hundarna vart helt galna :)
Men skoj hade vi iaf :)

Sen så körde jag hem Ida och hjälpte henne att passa Lilla gosungen, eftersom hon skulle ducha.
Sen så bar jag mig hemmåt för att tvätta som jag berättat så bycket om tidigare hihi :)

På Torsdag ska jag på Studiebesök i Morrongåva och hoppas jag fåt en plats att praktisera och att det leder till jobb.
-känner att jag orkar inte leva på Soc längre.
Jjag vill kunna göra saker som andra kan när dom har lagomt ställt att dom både kan unna sig något varje månad och samtidigt lägga undan pengar till att köpa eller göra något mycket större någongång.
Så håll tummarna för mig nu :)

Sen på -fredag ska jag , Älsk, Kenny och Pilla åka till v.ås och käka middag och sedan gå på bio.
Det ska bli massa mys :)

Nej nu har jag skrivit klart, ha det bra all som läser

Bye
/
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: