VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Påska?

Kategori:Allmänt

Tjaba tjena hallå!

Nu är det sista dagen på påskhelgen.
Och i fredags så var vi hem till farsan för att hjälpa till lite med gården. Vart dock inte så mycket gjort eftersom vi skulle fixa med maten och grejer.
Senare så kom Mä¨ddi och hennes kill Jocke över.
Och vi satt där som man alltid gjorde förr och fråga vad fan man kunde hitta på.
Och så kom vi på att vi åker till V-ås. Så vi gjorde det och så var vi hem till Jocke och såg hur han bor :D
Var lite kul faktiskt att ta en !rode trip! hahah :)

Sen igår Lördag så åkte jag och älsk till Flen för att fira lite påsk med hans föräldrar. Så vi tog och åkte runt halv 11 och var väl framme vid halv 13 typ :P
Gjorde lite annat på vägen dit så vi söla lite.
Så kom vi dit och då fick vi påskmiddag och det var jätte mumsigt.
Sen efter det fick vi en dessert, gud så god den var :D

Och vi hade fixat ett koppel till Lizzy (katten) Så hon kunnde vara ute och känna på hur det var.
Och när jag satte på henne det och bar ner henne till gräset så var det inte så mycket mer med det.
Visst hon var lite försöiktig och lukta och så men hon stog inte på samma ställe och var rädd utan hon gick upp mot huset och kolla runt. Sen efter ett tag så började hon leka med flugor och studdsa om king :)
Sen vart det så varmt så vi gick in och tog av henne det. men sissta gången vi skulle ut så hoppade hon ur den. Så antog att de räckte för henne att vara ute tidigare :)
Men nu har vi iaf testat på det med henne och det kommer nog funka om man lär henne att vänja sig :)

Vi åt inte bara mat hos hanns föräldrar utan vi spelade Kubb.
Och jag är urdålig på det men jag spelade så gott jag kunde..
Och det var jag och älsk mot dom.
Så klart så vann dom första ronden.
DÅ bytte vi sida och vi hade en kvar på deras och dom hade alla på våran kvar men så klart så vann dom ändå :P ahhah
Vi trodde jui vi skulle vinna den sista gången men så vart det inte :P
Men kul var det iaf.
Vi får ta och åka dit snart igen.
Det är riktigt mysigt där uppe :)

Sen så på vägen hem så åker vi ju genom v.ås så då tog vi en sväng till mamma och vi vart kvar där ett bra tag :) fick se hennes nya lägenhet som hon ska flytta till på måndag.
Kommer nog bli as bra när du fått upp allt dit sen :)


Och idag Söndag så ska vi åka ut till pappa igen för att spela lite bongo och kratta lite till :)
Så nu hoppas jag att man vinner minst 50 tusen så man kan köpa en ny dator och göra annat skoj för det :)
Att jag behöver köpa en ny dator är för att den andra laptopen jag sitter på den är helt körd snart.
Först för länge sen börja de med att den flimra när man inte har ström i , sen gick det vidare tilla tt skämen bara dog i mellan åt så man fick vänta med att den ska strata igen.
Nu så flimrar den och är helt grön i bakgrunden, men man ser ändå vad det är på datorn men det kan ju inte vara ett gott täcken kan jag tro.
Så nu önskas en ny dator. någon som gärna skänker till mig så säg bara till hihi XD


Nej man kanske ska lägga upp bilderna som man missat.
Om jag nu hittar bilder på denna dator som passar =)


15e bilden: En person som du vill vara med.



Klart jag vill vara med denna <3 :D


16e bilden: En bild på dig själv.



Fick bli denna =) hitta ingen anna så bjuder på denna XD
Tror den är tagen i julast!


17e bilden: En ovanlig bild.



Där är en ovanlig bild.
Vad jag menar då är att det är inte ofta men vet varför man har bilder man inte tagit på något värt XD
haha så vet varken vart och när denna är tagen
en helt ovanlig bild :D


18e bilden: En bild på din fritid.

Pass för har inte någon fritid för jag har inget jobb :P


Så då har jag gjort mitt jobb för idag på denna blogg. ska försöka att skriva i morron också men ja det blir väl som det blir hahah . men hoppas ni orkat läsa allt ovärt jag skrivit och att det finns ork för någon kommentar !

Nu tycker jag faktiskt att folk får säga lite av sina åsikte på komentarer!
För det är så otroligt jätte tomt på kommentarer när jag loggar in =(

Tråkigt för vill ju se något fotspår av dom som orkar läsa!

Aja nu en rök sen bad sen vet jag inte vad :D

Ha det så bra alla
bye
/
Veronica









Kommentarer

  • madde säger:

    Tjabba! jag kommenterar hihi, nu vart du allt glad va :D

    2011-04-24 | 14:47:01
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: