VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

List update!

Kategori:Allmänt

Nu har jag slarvat lite med bloggandet igen, Och älko sa till mig att jag skulle lägga upp nya bilder från listan och då skulle jag lägga upp för dom dagarna som jag inte har bloggat så det är väl bara att lyssna och se glad ut :)


3e bilden: En bild på någon i din familj.



Vart en bild på pappsen då från hans fest då han fyllde 50.
Bilden var rätt så dåligt tagen men tog den ändå för här ser man hur glad han är :)
Att han är så glad är nog för den tröja han bär på sig.
Han fick en VIK tröja där det står "Berg 50" =)
Och VIK har han alltid hejat på så det är väl som godis för småbarn på lördagar :)
hihihi
Det var lite om den bilden iaf :)



4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.



Denna bild får väl stå för rubriken då jag inte direkt kommer på något riktigt "konstigt"
Men när denna bild vart tagen så var väl allt lite undligt det man gjorde :)
Både skoj och tråkiga saker som hände.
Men det har fört med sig minnen iaf :)
Kan ju förklara vilka som är på bilden för dom som inte vet :)
Jag (längs till vänster) sen Märta, Anders, Issa och Alex :)
vi umgicks ofta på den tiden och hade as skoj :)
allt om den :)


5e bilden: En gammal bild på dig själv.



Denna bild är rätt så gammal på mig må jag säga :P
men tycker inte jag har förändras så mycket på själva utseendet men saknar mitt hår på den tiden :P elle rjag har färändrats på brädden skulle jag tippa hahhaha XD
Sen en rolig sak till är att jag än i fag använder den tjock tröjan jag har på bilden ;) hahahah
dck är den lite uttvättad då :)



6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.



Det får bli på mig och ronjusss!
Inte för att vi inte sätts på länge men vi är inte som vi var förr med varandra.
Gammla tider gjorde vi allt tillsammans, men nu har vi båda vuxit upp, och ronja har skaffat familj och grejer :)
Men vi tärfffas ibland och jag hoppas det blir oftare :)
Och snart så får vi fan ta och gå ut på krogen tillsammans!!!!
eller vad säger du ? =)



Så nu har jag lagt ut 4 bilder för dom dagar jag inte bloggat ,
oh när jag ser på min klocka så är det precis tajming flr nu börjar BB om 6 minuter.
Måste hinna röka innan dess så jag säger
hej svejs så hörs vi i nästa inläg!

Bye
//
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: