VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

List update igen :)

Kategori:Allmänt

8e bilden: En person som du saknar.
Jag hittar ingen bild på någon jag direkt saknar. För dom jag vill ha kontakt med, dom har jag det med :O
Så det får bli en bildfri bild XD
9e bilden: Någon i din släkt.
Min älskade kusin , kommer alltid att finnas här för dig
Moa när hon var yngre heheh :)
Min kusin då :)
Älskar dig gumms <3
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
'
Denna rubrik fick määdipäädi stå för :)
Hon är alltid snäll och lite mupp, men man har alltid skoj med henne.
Man kan alltid prata med dig om det skulle behövas :)
Du är helt enkelt bäst :D hihi
<3<3
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
Så klart så kan jag berätta allt för min älskling. om det så väl behövs :)
älskar dig massor <3
Så då har jag lagt upp bilderna för dom dagarna jag missat :)
Nu så ska vi bara ta och äta sen köra Andrés vän till tåget och sen vidare till västerås :)
Ha det så bra alla
bye
//
Veronica

Kommentarer

  • madde säger:

    Nämen vad skoj att jag vart med i din fina fotolista! :) Tur att man kan prata med dig också, du är ju såklart bäst... efter mig så alltså! haha :D

    2011-04-17 | 18:43:20
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/
  • madde säger:

    Vilka bra tips! :)

    Hårprodukter eller något med naglar får det bli Fast tror det lutar mest åt det med naglar för är lättare att skicka än hårprodukter!

    Tack för hjälpen

    2011-04-18 | 14:11:19
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: