VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hitta en till jag tänkte göra :D

Kategori:Allmänt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: BÖNER!
Kläder just nu: Leggings, tunica
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Klart!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet inte :O
Sommarplaner: Jadu, få jobb, men vill även göra massa saker som jag inte fått gjort förra sommaren! helt enklet inte bara sitta och ha tråkigt :) vill ha kul!
Fisk eller badkruka: Fisk så klart, men så länge det inte är äckligt vatten eller botten!
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 3 under huvudet men har ca 10 i sängen :D
Favoritväder: Soligt och regnit =)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, säng & ombyte
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: är nattuglla men inte som förr :)
Sparare eller slösare: slösare, men försöker att spara då jag kan (A)
Bästa film: Twighligt
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo tror det :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Har ingen kontakt eftersom jag var typ 4-5 då :P
Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: ja, ibland :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, jag visar inte ofta när jag är sur eller så. :O
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: Bio! men en promenad kan också vara mys :)
Är du kittlig: Som fan, får panik! så man kittlar mig på egen risk!
Snarkar du? Oja!
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? Oja! hatar dom!
Äckligaste insekten: Getingar
Största svaghet: snällhet?
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, sen sova är jag också duktig på!
Bästa bok? Läser inte böcker, men har läst några i mitt liv , och tar "pojken som kallas för det" 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna trolla fram det jag vill ha :D
Vad vill du jobba som? Vet inte riktigt, någit som har en mening och hjälper andra!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? Nej men blogg :D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Piercing har jag en, men vill ha en i ögonbrynet också. Sen så vill jag ha mod till att göra en tatto, blir nog mitt nman eller barns namn i framtiden.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, men gillar att ha ordning, men blir oftast tvärt om.
Gungar du på stolen? nja, om det går.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle vilja testa det men har nog inte mod för det.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger, vänster ibland :)
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Yes, men inte med salt, använder oftast aromat
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? till och från.
Brukar du sola? Ja,  men har inte tålamod när jag sitter, men försöker.
Vad gör du om du får hicka? håller andan eller sväljer. :)
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget av dom!
Har du en besatthet? inget jag kommer på nu, men vet ni så kommentera!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Ser att du gillar att svara frågor.

    Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

    http://vetavetaveta.blogg.se

    Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

    2011-04-24 | 14:57:28

Kommentera inlägget här: