VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

hej hop bild 12-13

Kategori:Allmänt

Hejsan nu så har jag precis kommit hem, var iväg med madde och kolla nya klädaffären vid willys och det var rätt billigt men ja fanns inte så värt mycket snygga kläder :P
Men något kan man allt hitta :D
Nu tänktejag lägga upp gårdagen och dagens bild :)
här komemr dom !
12e bilden: En bild på din vardag.
Vi är min vardag. Vi tillbringar varje dag med varandra och gör oftast allt tillsammans.
Så därför fick det bli en bild på oss när vi fira 1 år och vår Förlovning :)
13e bilden: Du och någon klasskompis.
Jag går inte i skolan så därför har jag int någon bild på mig och en klasskompis :P
Och jag har ingen bild på när jag gick i skolan heller med någon. men men :)
Det var iaf dagens bilder. nu så väntar vi på mat.
är så otroligt hjungrig att jag snart dör :P men men
skriver snart igen . hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: