VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Bild 1

Kategori:Allmänt

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
Så klart vart det min fru Idiiiis!!
Tror nog många anade att det skulle bli hon <3
Lite story about this beautiful one and me!

Vi träffades för ca 5-6 år sedan första gången, dock var hon bara en "bonus" då jag skulle träffa andra och hon var med dom.
Vi kanske inte klicka direkt då men vi pratade och så förlorade kontakten.
Vi sa tillvarandra att vi skulle fortsätta att hålla kontakten fasten det som hade hänt.
Men icke sa nicke!

Men!! En dag så hade idiis tråkigt på FB och så såg hon mig online på chatten och så började hon skriva massa skit med mig och vi bestämde att vi skulle ses.
Och sen tidigare så hade jag svårt att träffa folk som jag inte sätt på länge så snabbt, men ändå så åkte jag dit.
Och de va lite tyst i början men de släppte tack vare hennes hund Java som någon andledning vart helt galen i mig :O
Han krafsade på mina ram och var på mig hela tiden, och vi alla satt och skratta och ida försökte få han att sluta men han vägrade hahah.

Sen efter det så prata vi bara mer och mer, men vi träffades bara någon ensatka gång.
efter att jag fixade min lägenhet i sala så fick jag henne som typ en innebonde.
Var precis som om vi var syskorn, eller helt beronde av varandra.
Låter kanske lite fel, men jag hoppas ni förstår rätt.!!! hahaha
Visserligen så kom ida mycket till mig, men jag åkte även upp till henne och hade massa skoj.
Så roligt som vi 2 har kunnat haft med varandra, hade jag aldrig haft på länge.
Men ska inte lämna ut dom presonerna som vi har heft med i vårat lilla "gänge" hahah.
Dom har ju fyllt ut sin plats :)
Och så klart måste jag tilllägga att vi kan ha lika kul nu som förr, men kanske lite mer begränsat :)
Men det är inget ssom jag stör mig på, och hoppas hon känner desamma ;)

Vi har ju inte bara haft så goda glada stunder som jag skrivit, vi har ju kunnat bråkat också men vi reder ut det rätt snabbt och fixar det som är fel!

Och sen så fick jag en stor uppgift av Ida, och det var att jag skulle finnas för hennes lilla Prins och så klart blir jag så glad, och han är så underbar som sin mamma :)
Han vet det kanske inte nu men han har världens bästa mamma <3
Vet att jag sagt det flera gångeer man man kan inte berömma för mycket.

Älskar dig min underbara muppiga och heltokiga Fru Ida Josefine Sellstedt
<3

Nej nu får det räcka.
Nu ska jag ut och röka och sova <3

Bye, Bye
//
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: