VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

7de bild

Kategori:Allmänt

Hej hallå igen.

idag har jag varit i v-ås, först så passa jag Whilma.
Det var inte det lättase att underhålla henne i 40 min i ett trapphus där hon inte kan krypa runt själv och sedan har hon tänder på gång. hehe men det gick iaf jätte bra :)
Kul att få ge det ett försök och gosa massa med henne när hennes föräldrar inte ser hiihih =)

Sen så åkte jag vidare till mamma hämtade upp henne sen så åkte vi till mormor.
Satt där och prata tills kl vart halv 3.
Då var det dax för tandläkaren. uch fyfan.
Men tur så skulle jag bara testa lustgasen för att känna på hur det var.
Och dom gick bara upp till 25% för att jag skulle få testa på. Och så klart så kännde jag inte ett dugg.
Så jag sa iaf att vi kunde de oss ett försök med att laga med det.
Jag måste få bort mina hål i käften och så måste jag få bort denna jäkla tandläkarskräck!
Är 20 år och har fortfarande med någon in i rummet när jag ska dit. hahah
Tur att mamma eller mormor har tid att följa med :)

Så den 19 maj får jag reda på hur jag reagerar på att laga min framtand!

Imorron blir det åka till Borlänge för att uträtta lite saker som älskling må göra, sen ska jag tvinga in honom till Dollarstore! haha
Jag kommer få sån panik i morron då jag kommer hitta massa fynd som jag tycker är "behöbligt" och bara måste köpa. Men så klart så har vi inte direkt pengar för det.
Men kul att gå in och kolla iaf.
kanske få hem mig något litet iaf (A) hihi

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mera :)
Men jag ska iaf lägga ut dagens bild :)
Här kommer den

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.



Står inte vad för bild som jag aldrig har lagt upp. och jag tolkar som att dom menar att jag aldrig lagt upp den här :)
Och jag tror inte jag lgat upp denna här.
Men det är iaf en bild på mig för några sommrar sedan. Här tror jag att jag var på väg att åka en kryssning med mamma, mormor, moster och mosen :)
Gillar bilden då den ser så somrig ut och mitt fina hår<3
Vill gärna få tillbaka det men då måste jag slite ut håret ännumer.
Vill inte vli filint när jag fyllt 40 XD
Men vi får se en dag kanske jag sdätter igång att försöka få det blont igen :)

Eller tycker ni jag ska ha brunt?
Skriv i komment om vad ni tycker jag skulle passa bäst i!
Blont eller brunt?

Så nu har jag skrivit klart för idag.
Vi kan ju alltid hoppas på att jag får känn på att skriva i morron igen :)
Niu får ha det så bra tills nästa inlägg :)

Bye
//
Veronica


Kommentarer

  • ohelli säger:

    Jag tror du skulle passa i brunt hår faktiskt :)

    2011-04-13 | 23:08:05
    Bloggadress: http://ohelli.se
  • madde säger:

    Du passar i brunt men är mycket finare i blont :)

    2011-04-14 | 20:30:03
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: