VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

1 år idag!

Kategori:Allmänt

Hejsan!

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 1 år och det har varit ett lärorikt och ett helt underbart år.
Vi har både haft bra och dåliga stunder, men det är vad ett förhållande i mina ögon bygger på.
Vi har fått lärt oss mycket nytt om varandra och det är något som är possetivt.
För om vi kännde varandra till 100% den dagen vi träffades hade det inte funnits något att utforska och lära!
Vill bara säga till dig älskling att du ä världens underbarsaste kille man kan han.
Vill inte leva en dag utan dig<3
Älskar dig massor.

Idag Blir vi även Förlovade helt :)
vad jag menar med helt är för att när vi fick ringarna så satte vi på oss dom och skrev ut att vi var förlovade.
Men i ringarna står det 8/4-11 =)

Så idag ska vi på middag med min kusin och hans tjej, sen ska vi se på bio för att fira våran dag :)
Ska bli jätte skoj och se bio var länge sen.
Vi ska se "hur många lingon finns det i världen"
Den ser ju as kul ut på reklamen jag hoppas dom håller vad reklamen ger :)

Inte bara våran förlåvning och 1 års dag idag.
Fick höra att Andrés pappa Ludde fyller år idag också :)
Grattis på dig hoppas du får en underbar dag :)

Nej nu måste jag fixa bild rubriken för idag sen ska jag fixa klart mig för snart bär vi av :)


2a bilden: En bild på dig själv.



Bjuder på denna bild, för det är den nyaste som går att visa hahah.
Bilden visar då mig när jag är mig helt själv,
helt galen och allmänt mupp :)

Gillar att göra konstiga miner och se allmänt ful ut på biler eftersom när man försöker bli bra så blir resultatet tvärt om så varför inte göra sig lika från början :) hahah
Bilden är tagen på pappas 50 års fest i februari :)

Ja då var denna dagen skriven :)

Ni får ha det så bra.
bye
//
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: