VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

brist på annat

Kategori:Allmänt

brist på vad jag ska skriva så kör som många andra lite frågor :D

Utseénde

1. vilken ögonfärg har du: melerade
2. hur lång är du: ca 180+ cm
3. vilken hårfärg har du: ljusbrunt
4. långt eller kort hår: långt
5. piercingar i anisktet: Ja i läppen
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Ice blue :D
7. hur lång skulle du vilja vara: samma :)
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Blond
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar: jo ett i ögonbrynet och fler i örat :P

Senaste du
11. åt: Pistasch nötter
12. drack: energi dricka
13. du fick sms av och vad de stod: mamma - hej vad gör du?
15. sa: 'du får försöka kopla av.... ( sen bröts samtalet) haha
16. kramade: Saga och Elvis
17. kysste: André
19. du spydde: -
20. du skrattade: igår

Kärlek
21. är du singel: nej
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: min riktiga André
23. gillar du någon just nu: ja klart =)
24. är detta ett seriöst förhållande? hoppas jag :D
25. vill du vara singel: nej
26. vill du gifta dig: nångång, kanske
27.nuvarande Pojk/Flickvänn: André
28. vad är de bästa med din kille/tjej?: helt underbar :)
29. vill du ha barn med honom/henne?: kanske det knakse ;) i framtiden
30. hur länge har ni varit tillsammans? 1,5 månad
31. är han/hon snygg? så het så :)

vänskap
32. den som vet mest om dig: Janet, André , madde och Ida
33. den vän som du har känt längst: Ronja men vet inte hur läget är just nu mellan oss
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: båda
35. någon du saknar att umgås med: ja en hel del.
36. en av dina bästa killkompisar: Lär väl bli stefan.. ända kille jag umgås rätt mycket med :P
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Ida :(
38. den du har mest minnen med: Ronja
39. bra vänner du inte träffar ofta: Ronja, Thom, Ange och Amanda
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om: tror jag inte.. då hade jag nog inte kallat den vän.

övrigt
41. musiksmak: nästan allt
42. sport: hahah ingen just.
43. galen eller lugn: båda så klart...
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Haha jo men tror inte dom mena det..
45. gillar du att dansa : jo det kan va skoj, att vika lite på rumpan och vifta med armarna hahah:P
46. har du hört att du borde bli modell: inget jag tänkt på :P
47. Händer ikväll då?: rena tjejkvällen, massor av brudar som kommer hit och ska ha de lite trevligt.
48. Golf eller basket?: basket
49. Hur mås det idag?: fint lite ont i magen bara :P
50. vad tänker du på just nu: dricka och en cigg :D

nu ska jag ta mig en cigg och vänta på janet :)

saknar dig så det gör ont <3

/ Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: