VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Då har man flyttat :)

Kategori:Allmänt

Hallå nu har man äntligen flyttat och fått iordningn här hemma :) kommer stor trivas här kan jag lova... Men när jag skulle flytta i måndags så hade man inte vädret på sin sida.. det va storm och dom hade inte plogat så man fick gå med alla katonger i massa snö och det var galet drygt.. sen så fastnade kenny hela tiden med farsans bil för det va ju inte dåligt slö med ett fullt släp på.. men vi vart iaf klara men vi alla var rikitigt trötta när vi hade fixat allt.. madde sov hos mig hela veckan och i torsdags kom min ida pida hit :) och hon var här tills i söndags men sov hos mig till lördagen... så på fredagen hade Ida planerat in en filmkväll med 2 till och ja hon hade ju inte tänkt att jag skulle se på film utan annat hahaha ... men grejen var den att vi kollade inte så mycket på film det vart mer till en litten fest ... jag vatt iaf kanon och ida med :P men det var en kanon kväll hoppas det blir av snart igen ;) Blir iaf partaj i ludvika den 2 april så då ska jag komma och röja :D eller vad säger du ida? =) nej nu ska jag se på en film som börjar på 3an och hoppas att en skriver (A) int hört av dig idag knappt :O haha h ajja bye bye :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: