VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

halloj

Kategori:Allmänt

nu va de ett tag sen jag skrev igen :P men har inte hänt så mycket nu så att de funnits något speciellt att skriva om :P
kl är 01.03 och jag är helt sömnlös. har vänt helt och hållet på mina sov tider pga att jag inte kan somna när jag tycker att jag borde sova... så igår skulle jag vända tillbaka så jag va uppe till 13.00 å somna där efter men tyvärr så vakna jag för några  timmar sen trode jag skulle sova till iaf 04.00 men nix :P så ska väl test idag igen å se om jag kan få de fixat...

ska snart se på twiligth 2 dock inte bästa kvallan men den verkar se värd iaf... sålänge man ser va de är man ser på hahah :P

sen när pappa åkt så ska jag nog flytta over alla mina låder in på rummet ... så jag har allt på samma ställe å kolla om jag har mer saker i garaget... för jag knner att jag har för lite saker som jag packat ner :o massa jag tycker jag har glömt packa .. men vi får väl se :)
idag är de 3 veckor tills jag flyttar... om man tänker så har tiden gått fort men nu dessa 3 veckor går så segt som bara den... undra hur dom sista dagarna kommer vara :P men men

nej nu ska jag lägga mig å se på film .. kanske skriver nå mer rad någondag de sker nå skoj :D

hejsvejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: