VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

5 Dagar kvar :)

Kategori:Allmänt



Hallå
Nu återstår det bara 5 dagar tills jag flyttar.. det är så otroligt härligt när man äntligen kommit in på sista veckan :) men dock så har jag gått och blivit sjuk och jag hoppas för gudskull att jag blir frisk så man har orka att flytta in alla saker...

sen är det ju inte dåligt lite snö ute så man får traska i den skiten också när man ska bära massa tungt .. men men ska väl inte klaga på de jag slipper ju färnebo iaf :)

Så på måndag smäller det.. då blir madde kvar över natten och sen kommer mor oc´h mormor och lilla kusin över på tisdagen och ska hjälpa mig och fixa dom blir nog kvar tills onsdag då jag ska köra då :) och jag hoppas att allt är uppe då för då kommer Ida och Java och hälsar på mig :) troligen blir det att hon stannar någon eller några dagar hos mig =) då blir de massa kul med filmkväll och massa skoj :D

vad ska man hitta på för skojjit idag då? jo man kan ju göra de jag gjort dom senaste dagarna, försöka slå idas rekord på facebook... haha vi sitter som 2 muppar och nördar småspel där :P får se om hon kommer in i dag så fan får ett gått skatt i dag med, kanske dom som gjort mig lite friskare :O

nej nu blir de musik och SPEL! :D sen ska jag spam messa ida och se va hon har för kul för sig =) hejsvejs så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: