VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

sista April då :)

Kategori:Allmänt

Hej och hallå :)

Idag är det den sista och man ska sitta hemma :P vilket kul liv man har men jag känner mig ändå inte så sugen på att göra något idag :) finns ju alltid fler dagar man kan hitta på massa skoj :)


Så idag så åkte båder André och Ida hem :( så nu är man helt ensam känns så tomt men skönt att vara lite själv också, men skulle aldrig välja ett vara ensam än med dom =) får se när dom kommer tillbaka elle rnär jag kan åka till dom :) juste nu är man fattig som bara den ...
hade mycket att betala så man får leva det lilla jag har att leva för :P måste ta och fixa ett jobb känner jag...
Tänker skita i mitt problem med folk jag ska ha ett jobb jag vill kunna göra mer 'n bara sitta hemma och inte kunna leva som normala människor... så nu är det bara söka söka söka :) och hoppas att man har tur :)

nej nu ska jag se lite på tv :) kommer ändå inte på något jag kan skriva om :P hejsvejs

/Veronica



Kommentarer


Kommentera inlägget här: