VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

8/4-10<3

Kategori:Allmänt





Jag minns dagen då jag först "träffade" dig :)

Jag satt i ventrilon och spelade OT och så hoppade du ner och fråga vem jag var och vi satt där och snacka lite :) sedan den dagen har vi pratat till och från...
visst vi har inte alltid haft glada stunder då vi pratat men vi har fått upp kontakten igen, och det är tur för om vi inte hade fått det hade vi aldrig träffats och då hade det aldrig blivit du och jag :)

Du är en helt underbar person. mer än det jag hade förväntat mig av dig... du får mig att le du får mig att må bra. din närhet gör mig varm... önska att du alltid kunde vara vid min sida så jag aldrig behövde sakna dig..

Är så glad att du är min André Edgren <3
/ din Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: