VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

19/4-10

Kategori:Allmänt

Tjena morss!

Som jag alltid skriver så var dett ett tag sedan jag skrev :P
men jag har inte så mycket att skriva om och så tänker jag inte så mycket på att skriva heller hehhe men nu så har folk tjatat så jag lär väl skriva en uppdate om vad som skett i mitt lilla liv :P

Just nu så sitte jag med madde padde och ser på top model, och inväntar svenska hollywood fruar :P
vi har precis ätit goaste maten :D vi är så duktiga på att laga mat hon och jag :D hahah alltid lika skoj :D
haha så sa hon att jag skvätte sås på henne men det kokade så att det kom på henne hahah fyfan vad jag garva :D
men men nog med det :)

På fredag kommer min sötnos, längtar så.. nu var det 2 veckor sedan vi sågs och det känns som en evighet =( hoppas det inte ska behöva gå så länge varje gång :P ska försöka komma hem till dig också heheh ska bara sammla mod för din mamma är läskig ;O nej då verkar helt underbar :D
men iaf :) snart har du vart min i 2 veckor :D hihi.
när du kommer ska vi ha massa mys :)
Vi ska ut och träffa pappsen på lördag och äta lite mat och så :D kommer bli skoj tror jag ... ska väl pappa korsförhöra honom antar jag hhah ..

sen så kommer min fruga också :D hon kommer fredag till lördag.. hon skulle göra något här och så behövde hon sovplats såklart så får hon dela sänge med mig å min sötis ;) för hon älskar ju så när vi ligger och snarkar ikappa hahah :D

imorgon blir det tvätta kl 7-10 så jag får allt tvättat.. bara massa lakan så man får bort det... maddelite blir ju över här i natt så man får bärhjälp med tvätt innnan hon ska dra till skolan :)
sen så ska jag inte till stan och göra lite ärenden med mormor min och blir säkert fika med henne och mamma ska nog med vara med annars blir det väl en sväng dit och hämta lite saker iaf :)

nej nu så orkar jag inte skriva mer hahah :P vartlite att läsa iaf :) ska försöka bättra mig lite med att skriva.
men ha de gott ni som läser :) bye bye
/Veronica




Den ända bild jag har sen vi tärffades ;P
tror du är lite nyvaken där eller så är du allmänt trött haha :)
tycker om dig massa :)
glad att jag träffade dig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: