VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

hallå igen

Kategori:Allmänt


(
Älskar mitt fake smile hahaha :D )

Hallå

Då va jag tillbaks igen och tänkte skriva lite tankar och vad som hänt och kommer hända :O Låter väl otroligt skoj va ? =) Nehe kanske inte de men jag tänker skriva iaf hehe. Det bara kryllar i mina fingrar. Jag älskar att skriva. Har aldrig haft svårt i skolan när man ska skriva en berättelse med egen fantasi. Hehe men nu med åren så kommer den och går. Men men så är det väl. Så ibland flöder de ut men vi får se hur mycket det blir idag hihi

Yes då börjar väl vi med vad jag hittat på i Torsdag   :D
Då så vakna jag väl runt halv 2 tiden eller något innan. Skulle in till sala för att fixa med adressändringen. Så nu är min adress hos pappsen igen :) Så jag ska väl försöka på mig en ansökan om pengar hos soc här då. Och hoppas på att det går bra. Det borde de göra tycker man. Det gick ju utan konstigheter hos dom i västerås. Men dock så kom jag ju aldrig på det där Jobbcentrum som jag prata om förr. Men det kan ju hänt vad som hällst. De vet ju inte dom :P Men dock va jag bara trött haha men de behöver ju inte dom veta :D
Så jag har fixat med de idag iaf.
Sen har jag vart lite med Thom och Ronjus idag :) Vi gjorde inte så mycket vi satt mest och tråka men men det finns ju inte så mycke att göra när de regnar och bor mitt i skogen heheh.
Sen så har det vart regnat hela dagen idag , eller solen lös när jag var på väg till sala, men öste ner inne i stan och sen när man kom närmare hemmåt så öste det här med. Tråkigt hehe , om det bra kunde ha åskat lite så hade det vart okej. Jag älskar som sagt åska. finns inge bättre :D 

Onsdas så åskade det som bara den , fysatan va de blixstrade och dundra :D Det var någon grillkävll på Café Valvet så vi va där. Och så rolig som jag är så sa jag åt min kusin Kenny att vi skulle gunga på den nya gungan som dom satt utanför Café Valvet så vi satt där i regnet och de galna åskvädret och gunga helt öppet hahah :D
Och Kenny han är lite roliga han. När vi hade gungat klart så gick vi tillbaka mot Café Valvet , då kryper han närsta, eller han hukar sig ner haha vet ni vad han säger.
- Nu är inte jag längst, och man ska va nära marken som möjligt. ( något sånt sa han, kanske inte precis )
Han menade att blixten slår ner i de som är längst så han kommer inte bli tagen om han går så hahah , han har ju nå fel när uppe. Allt kan iaf inte så rätt till där hahah.
Men men så va de i förrgår iaf :)

Fredagen som kommer så ska jag och Kenny ut och åkta bil. Han sa de när han får sitt studiebidrag så skulle jag köra runt en massa :P Så i morgon ska vi väl till Västerås marknaden om han inte ville till Avesta  och Västerås på Lördag, vi får iaf se hur det blir. Men jag vill iaf till Västerås marknaden någon dag innan Söndagen iaf, för då är det knappt nådrag. Man ska ju vara där på kvällen. Hellst ska man slippa köra så man kan ta nått å dricka :P Men nej körkort är fan synden för dom som vill hitta på nåtgot skoj med alkohol i bland :P Tror jag bara har drukit 2 gånger sen jag fick mitt körkort. Men men alkohol är ju iofs inte bra för kroppen så det är väl bara bra att man knappt dricker något. Bara någon gång i bland så där :) kan väl inte skada,
Sen så är det ju så dyrt att gå ut också. Min första krogrunda gick på över 500 , visst vissa tycker inte att de är mycket. Men de är mycket när man inte har någon inkomst och får leva på sin pappa. Och visst endel gör säkert av med över 1000 spen , men man har inte den ekonomin så man får förfesta hemma innan man går ut :-)
Jaja nog med den saken :D

Nu ska jag nog hoppa in i duchen så jag kan bra ta och kliva upp när pappa väcker mig, vi ska till Västerås i morgon så han hadlar rätt saker hehe. Men men jag skriver väl snart igen :D Ha det så bra alla som orkar läsa
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: