VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Ett bra tag sen :P

Kategori:Allmänt





Hallå!  

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev i bloggen, jag har haft mycket för mig :P eller har vart ute och umgåts mycket så har inte setat framför datorn så mycket. Men nu har jag kommit fram till allt skriva lite gran om vad som hänt de senaste veckorna :)

Har flyttat till pappa igen :P så nu är jag tillbaka i mitt gammla rum igen. På något vis är det rätt skönt. För jag tror jag rusade fram i livet förfort tror jag, men man måste göra ett försök för att se vart man hamnar här i livet, och jag fick mitt svar, och det var att jag ska inte rusa för fort fram. Man ska hinna med mycket och det är mycket man ska tänka på innan man kan uppfylla vissa saker. Men jag vill iaf tacka min moster Ia och Totte för min chans att känna på de vuxna livet. Men det var väl inte bara de att allt gick så fort , det var väl längtan efter att kunna umgås med mina vänner lite lättare. Det var trots allt 5 mil för att kunna umgås, och allt kostar tyvärr här i livet :) 

Så snart har jag fått hem allt, det är min underbara säng som bara väntar på att få komma hit :D och lite små plock sen är det bara städningen kvar =) ska fixa en kärra i veckan så att jag hinner få ut allt innan den sista. Allt går ju inte på en timme direkt :P hehe

Och snart ska jag få träffa min Sötis :P han kommer ner den 22 juni:D allt är redan klart så ingen återvändo.hehe. Vet att det är mer än en månad kvar men jag är NÄRVÖS som bara den heheh :P men det är lätt värt de, han ska vara här en hel vecka ungefär. Tänk efter 5 år CA så träffas vi äntligen :D Något jag värkligen ser fram i mot att får göra :)

Sen har jag äntligen fixat så att jag får mina pengar av en viss person, det har väl gått snart 3 år sen den lånade det av mig, och nu får jag äntligen dom, TROLIGEN! Blir besviken om jag inte får som den har lovat.
Sen förstår jag inte att folk ska snacka så mycket dynga, om man säger en sak till en så fyller bara folk på. Den personen som jag pratade med, den påstog en massa saker som jag ABSOLUTE inte sagt. Och visst vi har inte vart bästa vänner och jag hade med trott på det om jag hade hört samma sak, men jag tycker det är helt sjukt att folk kan ha så skoj att göra saker och ting till större sak än vad det är.
Men men, vissa har roligt på sitt sätt, men tycker som kan tänka lite innan dom förstör för andra.

Jaja nu ska jag nog se lite mer på min serie :D har köpt Beverly hills season 6 nu :D äntligen säger jag bara hahha, och snart kommer hela förhäxad serien 1-8  hem, så blir de sten glo på det jag kommer knappast få så mycket sömn då haha :D

Men men nog för detta inlägg nu, ska försöka att skriva oftare, och om jag nu har något vättigt att skriva för den delan :D Men det visar sig väl hehe

Ta hand om er (ni som nu orkar läsa ) hehe
Kram Veronica


Ps. Äntligen Börjar det bli sommar
så glajorna fram ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: