VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

attans då =(

Kategori:Allmänt


Halloj

Idag så va jag in till västerås för att fixa de sista med lägenheten då, och när jag kom in till västerås så skulle jag hämta Kenny vid Råby. Så när jag kommer till rödlysena för att svänga upp till Råby så va de så klart olycka i den filen jag låg i, stog massa snutar och ambulanser osv, så man va tvungen att byta fil, de va ju inte de lättaste, folk vägrade ju släppa in en förfan. Så till sluta så kunde jag byta fil.
Och så fick jag ett samtal fårn Soc angånde min ansökan om ekonomisk hjälp, och då fick jag en tid i dag för att prata och så klart så ska man få gå på nå skit som heter Jobbcentrum, och ska va där varje dag mellan 9-15 kul! Man får 123 kr per dag och jag kommer ju gå mer back än vad jag kommer att gå + =/
Och farsan vägrar inte fatta att de är bättre att jag fixar med adressen här och går på de i sala ist, för där får jag iaf bilerkättning eller hur de stavas. Då slipper jag ju gå back, men han vägrar ju fatta. Som vanligt då alltså.
Grejen är inte de att jag inte kan gå på de där jäkla jobbcentrum, utan grejen är att pendla till västerås varje och och köra ner på stan är inte någon hit precis =( Och med min bil för den delen. gillar inte att köra med den vid rölysen och där de är så mycket folk. för jag blir lätt stressad när jag kör den, vet inte varför. Men den är väldigt känslig på kopplingen så ja. Kul att få motorstopp mitt i morgon ruset typ hehe :D Glad att jag inte bor i stockholm haha. hade jag vägra kört bil. men men iaf ska dit i morgon kl 15 och prata med handläggarna eller va de va. Så Thom kör in mig så slipper jag köra :D
Hoppas att pappa fattar att de blir för dyrt att åka varje dag så jag kan fixa detta i sala ist.

nej nu ska jag gå ut och fixa nå på tomten farsan gapar och skriker :P vi hör hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: