VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Då va det Fixat.

Kategori:Allmänt

as gammal bild på mig hehe
( Loggad ein på en hemsida igår och hitta denna gammla bild på mig hehe :P )

Tjenixen

Idag så fick jag samtal från statiol om bilen, jag tvätta min bil i deras tvätt så min vinge paja så dom skulle stå för det. Så idag ringde dom och sa att jag skulle ringa upp verkstaden som skulle fixa skadan och så ringde jag, dom ville att jag skulle komma så att dom kunnde se hur det såg ut eftersom dom inte kunde säga hur lång tid de skulle ta. När vi kom dit sa dom att jag skulle komma på måndag förmiddag och får tillbaka den på Onsdag eller Torsdag.

Som tur var så fick jag en hyrbil att låna tills jag får tillbaka min bil. Behöver inte betala för att jag hyr enbart bensinen =) Och de var helt okeej. Så jag hoppas nu att den blir ordentligt gjort så att den inte åker av efter ett tag. Men men just nu vet jag inte vad jag ska skriva :P Sitter här med mupp Kenny och glor på tv.

Imorgon ska jag till AF och göra någon test hos pykologen eller hur det satavs :P hehe får se hur det kommer gå då. Ska vara där kl 11 skulle ta en timma. och som tur va så började Kenny kl 11 med och sluta 12 hehe , han skulle bara ner på stan och bowla värt heheh. nej nu så ska jag se på Halv åtta hos mig =)

Hahaha juste jag glömde säga en sak , när jag o kenny skulle hämta mamma hos mormor, så skulle jag köra ut från parkeringen , och då hände de nått jag vet fan inte vad det va men jag ba guppa fram hahhaah, undra vad cyklisten tänkte hahah. fyfan jag lyckas då alltid med något hahhaa :P jaja nu var iaf de sagt hahaha

Ha det bra :)




Hur bor du:
  Lägenhet
Brukar du komma i tid: Oftast bror helt på vart jag ska :)
Hur lång är du: ca 180
Kan du laga mat: Yes , Ingen har dött ännu iaf hihi
Vad jobbar du med/pluggar du:  Är vikarie på Städ & Flytt
Vad har du på dig just nu: Massa kläder :D
Har du någon fobi: Har fobi för alla småkryp och ormar :O
Hade du en bra kväll igår: Ja då.
Vilket är ditt senaste inköp: Korv på Statiol hahaha
Din favoritdryck på morgonen: Oboy så klart!
Var fick du dina senaste pengar ifrån:  Mormor =)
Varm favoritdricka:  Varm Oboy hehe.
Favoritdricka när du är riktigt törstig:  hmm läsk !? :P
Alkoholhaltig favoritdricka:  Smirnoff Ice.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inget just nu.
Saknar du någon just nu:
Så klart jag gör :)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det finns mycket.
Någon jag stör mig på: Kenny!!!!!
Intressen: Umgås med vänner.
senaste person du kramade: Madde.
Senaste person du ringde: Mamma!
Senaste person som ringde dig: Mamma :P
Vad drack du senast: Saft.
Vill du ha barn: Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Klart jag gör :D
Har rakat dina ben någon gång: Ja hahha.
Är du sugen på något nu: JA dricka :O
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: Nopp.
Attraheras du av män med skägg: hahah Nej.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-Pop.
Brukar du baka: jo :)
Röstade du i det senaste valet: Nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja.
Vilken låt lyssnade du senast på: Oj vet inte vad den hette.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Finns mycket :P
Har du pengar på mobilen: Ja klart man har hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: