VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Seeeegt :P

Kategori:Allmänt


Hejsanhoppasn

Kl är 08:15 ska åka 8:40 till stailol för att lämna in bilen. fyfan va segt det går när man sitter så här och vätar och inte har man något att göra. suck.
ska få låna en hyrbil av dom pga att jag måste lämna ifrån mig min bil och troligen har jobb, får se hur måga motorstoppman får med denna bil då hahah :P jag komemr dö om jag inte kommer iväg alltså:)
jag kan inte fatta att jag fortfarande lyckas få de med min bil :s men det är ju mest i stressade sits. men men det kan ju hände den bästa som sagt :) man lär sig någon gång :)

Idag så kommer man nog få jobba , ursh säger jag bara :P dock är det bara 2 dagis jag ska städa. men det är larm och sånt som jag inte gillar alls. fyfan vad jag höll på att få panik när jagv skulle larma efter jag vart klar på ett ställe. det börja pipa som fan , och jag trode att det var fel. men nej det var så de skulle göra , hel skumt :P men men
kan ju alltid hoppas att man slipper men man får ju tänka possetivt det är ju iaf pengar :) och det är ju inte illa =)


nej nu ska jag ut och röka sen ska jag nog gå mot bile och vänta på lilla mammsen :) ha det bra alla !






ååh jag letar som en galnig efter en liten kattunge, rödhårig ska den hällst vara ,
som min älskade frasse. saknar dig så gubben =( hoppas du har de bra där uppe <3.
men finne ingen :( om det är någon som har en hör av er =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: