VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Jobb :)

Kategori:Allmänt




Tjenixen pixen!

Idag så vakna jag av att morsan plingade på som en galning på dörren, och när jag väl vakna så gick jag och öppna, då hade hon ett jobb åt mig, som jag redan efter någon timme skulle åka till :P så nu har jag fått Vikariat eller hur de stavas på Städ och Flytt :P så idga har jag jobbat mina första 5 timmar hehe. fy vad ont i fötterna man har, och skititgt var det som bara den :) men men jobb som jobb hihi.  men får ju inte glömma att det var tack vare totte jag fick det :) så tusten tack =)

Nu ligger jag och slappar framför tven :P och kollar på Den rätte för Rosing :P hehe. snart börjar andra avenyn wooooohoooo :D sen ska jag hoppa in i duschen, och sen vet jag inte , jag lär väl somna hehhe

nej nu ska jag se tven , cyaa :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: