VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hos Pappi :)

Kategori:Allmänt

igår så åkte jag med pappa hem till färnebo igen :P tänkte hälsa på folket här ute och se hur det va, och det var ju en massa snö kvar här ju :O fybubbubblans säger jag och de tog snöa igår gjorde de med , haha nu när vi snackar om snö ska jag berätta en skojig grej :D

Igår skulle thom lära mig sladda så jag fick åka hans bil haha fyfan... fick thom att hålla käft iaf ett bra tag :d men de va så här att jag skulle strya fram och tillbaka och sen efter ett tag så skriker han LÄGGG I 3:AN  och då du börja jag vinga som en jude och de vart lite ära stolpar och så att thom vart alldeles chockad hahhaah :D och jag garva och ronja med fyfan hahah :P aldrig mer jag komemr vilja sladd apå en väg igen alltså :P de va tog läskigt nu när jag tänker efter. ska nog hålla mig till massa km2 stora plan ist där det är omöjligt att köra på nått eller ut för heheh :D men de va iaf vad som hände igår =)

Idag så har jag inte gjort så mycket jag har städat lite ått pappa , och ska väl fortsätta med resten i morgon, har ju tills på tisdag på mig sk anog va kvar tills dess hade jag tänkt.
sen körde jag kent till västerås , och kenny åkte med för jag ville inte åka till färnebo helt själv igen :P så stannade vi på donken och sen så när vi kom hit så kom ronja för thom skulle åka någonstans. så vi åkte runt lite och   så =)

och nu ska jag går och röka sen ska jag nog lägga mig och se lite film :) om inge folk ringer snart och säger att de händer nå skoj :P cyaaaa :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: