VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Helt Slut :P

Kategori:Allmänt




Min Vanliga jag :D haha BIG NOSE!! hihi bjuder på den haha

Hallååj
 
Ja då har man jobbat i dag igen , fyfan va det tar på en haha , är helt ömm i kroppen men men så är det ju =) i morgon blir de jobba igen :O och de är bara 2 dagar kvar tills de är heelg wiho :D längtar stort att få vila och få nya krafter hehe , men men.

Ihelgen kommer Mormor och hjälper mig att tvätta fönster :P och jag ska köra iväg massa soppsäkar som snart stått på balkongen i 2 månader :P ja juste jag har fått min bil nu :D fyfan va skönt de va hehe , men gud vad ovant de var att köra den säger jag bara :P de första jag gjorde när min bror lämna över bilen var att göra en rivstart på parkeringen när jag skulle iväg hahahha , fyfan.
Jag har ju kört Tottes kombi och den är kankse inte lika pigg osm min bil elelr är inte heheh , fyfan min bil är ju lätt osm fan på gasen , men jag börjar få vana med den nu så jag har bara fått ett motorstop i en kosrsning men det var ju för att jag stana åt en jag trode jag skulle sen så vänta han och jag försökt köra iväg på 3an tror jag men de gick ju inge bra heheh , men men.

Nej nu ska jag se på BigBrother sen ska jag nog sova :) Ha de bra :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: