VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Då var domen kommen =/

Kategori:Allmänt

hallu!

ja idag hämtade jag bilen och fick en hel radda saker som var tvunget att fixa, och blev skickad till en annan bilfirma , och han sa att jag hade 2 val
1 . Antingen fixa till packningen och de skulle kosta runt 7000 :-
2 . betala 15000 och fixa de som fatades på motorn.
och ja då blir det 15000 fyfan. Fick veta att vi blivit total lurade på bilen. eller motorn kan man säga, när dom gjorde motorn så gjorde dom det inte ordentligt så alla bilar med likadan motor har haft samma problem, och vi kunnde ha kommit hundan 15000 billigare om den som farsan lämnade in bilen hos förut kunnde gjort saker och ting rätt, men nej, han gör ju bara saker värre =/ så om några veckor kunde dom ta i mot bilen sa han, så ska ringa dit i morgon och de när jag kan komma dit med den och hoppas att det inte tar för lång tid innan den blir klar :(


Nu så har man tvättstugan ska tvätta sen ska jag väl inte göra så mycket mer idag, bara slappa och kolla på Den Rätte För Rosing och Andra Avenyn :P sen reprisen på BigBrother. ja jag är en riktig serie nörd hehe :D
tror att Beverly hills season 6 har kommit ut nu :O då må jag köpa den, de är nått för såna som gillar drama serier. den rekomenderas :D nej nu ska jag in och spela lite OT sen ner i Tvättstugan om ca 30 min .
HejSvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här: