VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Äntligen är Våren här :D

Kategori:Allmänt

HejHopp! :D

Nu lyser solen och all snö börjar gå bort :) men dock blåser det som bara den, men det får man räkna med :)

Idag så har jag vart nere på stan , men mor min och mormor :) först skulle jag till Arbetsförmedlingen på dyselexi koll. och det var rätt skoj faktiskt, får se hur det går. ska dit imorgon igen kl 9:30


Sen har jag klippt mig idag , vart as nöjd :D äntligen har jag fått nästan precis som jag tänkt mig för engång skull :) och mammsen klippte sig med och det vart bra det med. Men hon fick snelugg och hon passar kanske inte med det direkt, men det vart as bra på henne med, men så klart så skulle hon durscha håret när hon kom hem så hon förstörde det så nu ser det knappt ut som att hon har kippt sig så typiskt =( men men.


Idag har jag också ringt om den där förbaskade bilen. och dom rådde mig till att inte köra med bilen så typiskt nu när man har jobb att åka till -.- så jag fick tid på måndag. så jag hoppas att hon som jag städar åt nu är tillbaka på måndagen annars måste jag säga ifrån för jag kan inte ta mig dit går inga bussar heller, bara till ena stället så typiskt.
Idag skulle jag troligen få låna tottes bil, så snäll han är :) men man kan ju inte hålla på att låna andra s bilar hela tiden, så jag får försöka fixa de här. men jag har iaf sagt till om att jga inte har någon bil så hon är väl berädd på det hoppas jag. jag kan inte göra något åt saken. men men


Nu sitter man har och väntar på att få åka och jobba, vilket liv man har hehe. Trodde aldrig att jag skulle vara den som satt och bara vänta på att få åka och jobba , men men finns ju inte så mycket att göra nu när man inte har bilen , annars så skulle jag kört mamma till Maxi och handla. men det lär ju inte heller bli av. så typsikt, hehe allt går åt skogen nu inte bra.


Nej nu ska jag nog sätta mig och kolla på tv för nu är internet för segt för att sitta och surfa runt :P Ha det gör alla :) Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: