VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Orkar snart inte!

Kategori:Allmänt

Hej!

JAg är så jävla trött på hur farsan särbehandlar mig och min bror, min bror har vart borta i flera år och kommer tillbaka med massa skulder och helt pnak. Så han flyttar hit och får hjälp och han kan skita ner utan att städa efter sig , och spela upp farsans pengar på pokern osv. han kan alltås göra allt utan att ta några konsikvänser och hjälpa till. jag ska fan ta och göra allt hela jävla tiden.
Jag städar och jag torkar upp efter deras jävla skit.
De ända jag inte gjort på länge är att laga mat, och nu så säger farsan att han tänker inte laga mat förren jag gör de. men då sa jag att han kunde säga de till min bror men nej då va man helt dum i huvet.
Blir så jävla förbannad på hur han håller på.
Jag tänker rymma iväg och inte höra av mig till någon snart asså. om det ska vara så att man får leva som en kung när man kommer hem och inte har nå pengar och bara skulder.
Jag gör iaf saker, AAAAAAAAAAH!
Blir så irriterad

Hatar fan min bror, han säger att jag är ouppfostrad och inte klara av något när det är något som gäller honom och han ska ha och man inte har de då gapar han direkt, jag hoppas han drar snart. vart bara jobbigare sedan han kom tillbaka.
man kan fan ta och visa lite tacksamhet men han vet fan inte vad de är. han ska inte snacka om ouppfostrad den jävla idioten.

Han kan ta sina jävla skulder och trycka upp dom i röven och dra!!!!!!!



Får be om ursäkt för alla fula ord!! men vet inte hur jag ska förklara de om ajg inte förklarar med ren ilaks inifrån mig :P
Fick iaf skriva av de! nu vet ni hur en liten del är här hemma!
Ska jag äta min mat och lyssna på musik och sen dra iväg för här kan man inte vara! tar med mig nå och sätter mig någonstans! har ju en bil som fungerar och ett körkort så kan ju dra vart jag vill ;) och nästan fulltank wihooooooo
ha det så bra ni som orkar läsa alla fula ord :D
/ Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: