VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

8 dagar kvar :O

Kategori:Allmänt


Hallå i Stugan!

Det är bara 8 dagar kvar tills jag ska köra upp igen, och jag måste klara det denna gång orkar inte göra om teori porvet. men jag borde ju klara detta nu , jag fick ju inte så många punkter sist jag körde upp. men men jag får ju göra mitt bästa =) hoppas ni håller tummarna hihi

Dom senaste dagarna har jag umgåtts med ronja och thom, vi har vart ute och åkt hela nätterna , vi har nog inte kommit hem före 4-5 på morgonen dom senaste dagaran, det rä skönt att få komma ut lite =) sen när jag får mitt körkort komme rjag inte vara hemma alls hahah :D nej då, jag må ju få jobb så jag kan få min bil helt, farsan har ju den så länge. men men bör ju kunna betala bilden själv =)

jahop vad ska man hitta på idag ? =P jag ska kolla med dom om dom vill åka en sväng till västerås så att jag kan kolla på min mosters lägenhet som jag kan få hyra av henne :) dom har nämligen tapetserat om och sånt, hoppas den är fin =)

nej nu ska jag ringa dom och se vad dom mupparna håller på med :)

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: