VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fredag i dag då =)

Kategori:Allmänt

Då va de äntligen helg :P hehe säger jag som har helg varje dag , hehe .
Idag kommer nog pappsen och bror min förbi , ska lämna in datorn på lagning, så förhoppnings vis så komemr den funka som den ska när man får tillbaka den , men man ska ju inte ha förstora förhoppningar eftersom det är ju inte första gången jag fått lämnat in datorn på mindre än ett år. men men så nu får man va utan dator i 2-3 weeks skojjit =( eller inte. kommer dränka mig av tråkhet. finns ju inte direkt så mycket att göra.  men men

Idag så kommer iaf kenny det är ju 100 iaf. han ska slagga här. så vi får väl se om man kan hitta på nå skoj då. har ju ingen bil så man kan ju inte åka iväg och hitta på nått så de lär ju bli att sitta här och ha så kul man bara kan hahah :) nej men vi lär ju hitta på nått :P

ja då ska man snart tvätta också, usch då. har en hel del tvätt kvar. men det börjar ju gå neråt iaf det är ju gött. så om jag har tur så kansk ejag hinner med allt i dga men det är bara om jag har tur.
nej nu ska jag nog fixa lite innan mammsen kommer och vi ska bege oss till tvättstugan :))

Ha de gött =)
Kramen



Vet att de komemr ut lite skumma bilder ibland men vad ska jag annars pynta med ? hihihi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: