VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Äntligen! wiho

Kategori:Allmänt

Hallåj Igen :)

Yes Äntligen har jag fått tillbaka min dator, fyfan va skönt att ha internet igen då har man iaf något mer att göra =)
För bilen lär man ju aldrig få. fasan ha min bil tills brosans bil blir klar , men den jäken som lagar brosans bil är ju så jävla seg, han bara skjuter upp det hela tiden , skulle ha fått den idag men nej den var ju inte klar. så jäkla typiskt. men men

Hade min inflyttnings fest den 20de, fyfan vad skoj de va heheh , ska lägga upp lite bilder från den , men inte för många för jag tog ju en hel del :)



Där har vi mupparna Jonas Angelica (som gömmer sig bakom jonas :) Sen Amandus



Hahaha Fråga mig inte vad dom håller på med , men klockrent smile har Angelica iaf hihihi



DansDrottningen Angelica ;) hon kan man alltid räkna med att hon dansar med en :D



Där sitter det ett gäng :) och sångfåglarna , Sjunger sååååå Vackert på fyllan hahaha



Jonas ville med vara med och sjunga , så han tog tag i ölflaskan ;)



Syskona Janet och Johan :) och sen Kenny som dekka innan halva kvällen. hahha



Amanda och janet dom vart Bästavänner direkt :)



Jonas Och Simon så söta så haha



Min sötnos :) full och glad



Jimmi , Angelica , Anders och Nicke :))



Undra om Jimmi ska hångla upp Andres :O de är fårgan hihih , men Angelica sexig som Vanligt ;)



HAHAH vilken miin han har då :P



Awww så sött :P Jonas och Amandus



hahaha kan sätta en 1000 lapp på att Nicke sjunger "Vi kan dansa i neon" hahaha



 HAHAHAHA Så klockren 



HAHAHA va!?!? vart jag med på bild också så snygg man är i kepa då



Vi är alltid så sexiga på kort ;)


 
Nämen Kolla Joel fick vara med på bild han också :P



Där har Nicke dekkat , han var den andra som dekka , dock var kl rätt mycket , hehe



Trummarn han fastande vid dom så han lira ett jäkla bra tag ;)



Han Trumma så mycket att han var tvungen att klä av sig :O Upsidejsi hihihi



Efter några timmar så vakna han och så drog dom typ kl 6 ;)



Där var de lite bilder från festen heheh , som jag sa tidigare de var en as skojig fest :) men det var inte skoj att städa dagen efter hahah fyfan. men men de fick man ju räkna med :)
nej nu måste jag spela lite Crash hehe så skoj ;)

Kommer väl lite mer i morgon om det nu finns nå skoj att skriva om då :) Ha de bra byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: