VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hallå Igen :D

Kategori:Allmänt



nu har jag fått svar och allt är klappat å klart jag vart beviljad hjälp av soc för lägenhet.. så idag var jag och kolla på en 1 i sala.. och den var otroligt fin faktiskt.. så jag åkte fort hem å tackade ja.. får se nu om jag får den eller ej.. hoppas man får svar snart. för imorgon va den sista dagen då man skulle svara och jag hoppas att dom väljer ut en då. men de dröger väl som de gör på allt annat här i livet =)

Tjejen som bodde där sa dock att de va massa som va intresserade och ringde och ville komma å se på den .. de va ju inte bra sa jag heheh .. men man kan ju inte göra mer än att hoppas .. om jag inte får denna lägenhet så lär de se mörkt ut eftersom alla i sala går ut nu den 28de på intresse anmällan.. så då kommer de bara finns kvar i färnebo och möklinta och ransta .. och där vill man inte bo :P men jag hoppas värkligen att får den..

jaja nu så ska jag se på lite film =) men jag uppdaterar så fort jag få svar på lägenheten :D hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: