VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Flytt i Mars :D

Kategori:Allmänt

Hej hop :D

Idag så har jag försökt få tag på en som ska visa sin lägenhet som jag hade fått om erbjudande. men fick inte tag på den personen så jag tänkte att jag skulle ringa till salabostäder och se om de fanns något nr så man kunde få tag på den och sedan så skulle jag fråga när man kunde få svar på lägenheten som jag hade svarat ja på :)

och när jag fråga de så sa hon " du får den" jag vart helt till mig :D jag trode fan inte att jag skulle få den... eftersom jag inte haft någon lägenhet hos dom tidigare så är ju risken mindre att dom väljer mig före andra.. men jag fick den hihihi :D fyfan va glad jag vart.. eftersom den var så fin inväntid ,.. de trode jag inte att en etta kunde vara så fräsh.. hehe ..

nej urch så glad man kan vara då hahah .. jag är helt till mig så jag vet inte vad jag ska skriva mer :D nu ska jag nog lägga mig å se på "90210" tills pappa blir klar med maten... hejsvejs


IM HAPPY AGINE, AND I LOVE IT! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: