VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

18/8-09

Kategori:Allmänt



hej hej

jahop vad har hänt i dag d? inte så mycket. jag vakna runt 17 tiden och då gick jag upp och lagade mat stog där i typ en timme sen så komm ronja och thom, så jag åt inte så värst mycket. sen när vi hade spelat lite ocv så vart man hungrig och då hade farsan gjort matlådor 2 st och då fårga jag om jag kunde ta ena för att jag knappt åt nå innan. och erbjöd mig göra en ny i morgon . men nej man får inte äta sig mätt här i huset.

De är bra dom 2 glupskana som ska få äta sig mätta... blir galen på lilla minsta alltså. och idag så hade han sagt att jag har tömt hans plonka. jag har knappt fått nå pengar av honom denna månad. jag har fått lånat en limpa som han ska få betalt för nsta månad och sen så har jag fått 60 spen. oooooooh jag tror jag tömt hans plonka. jo men de är jag som gör allt fel i huset. och sen så gnällde han på att jag hade tagit ett packet ur hans andra limpa. som jag inte äns har gjort. jag fick pengar av mamma och mormor häromdagen så jag har köpt egna cigg nu. jag får fan skulden för allt här hemma. fattar inte är jag en som är rolig att skylla på ?!?! men om dom tycker de är så skoj att låta mig ta skulden så kan dom väl ta och göra de då . en dag kommer dom inte ha kvar mig och ge skulden på . och då kan dom tänka efter varför!!!!

men nu skiter jag i detta nu ska jag se på en film och försöka sova bort denna jäkla dag och vänta in nästa kuliga dag som kommer bli minst lika kul. NOT ! men men vi hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: