VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Usch =O

Kategori:Allmänt

Min fina pärla


Tjenixen
Länge sen jag skrev nu men har inte tänkt så mycket och inte havft så mycket att skriva om hehe :P
Men i helgen så var bror min här och han hade sin polare med , bror komm med bussen så låna han min bil så åkte vi in till västerås och hämtade hans polare , När dom kom hit så skulle dom spela Poker , så det vart inte så mycket att umgås med han haha , men men han var här hela helgen ,

Och nu har jag börjat spelat WOW igen , usch inte bra , jag som hade kommmit i från det , hoppas att jag tröttnar snart igen , vill inte bli fast igen så man sitter där. men men det har ju kommit så mycket nytt så man är väl nyfiken på allt :) men men får se hur de går .

IGår när jag skulle fixa in för att jag skulle sova , då öppnad ejag min dörr för att gå till köket , Vet ni vad jag såg då?!?!? En RÅTTA fyfan , dock var den liten , men skoj att ha råttor hemma usch. sen när fassan skulle kolla i rummet han sprang in i så såg han så klart inget. så typiskt , men jag vet att det var en råtta är 100 på det. så jag sa åt min Vän Ronja att ta med sin katt pelle hit så han kan jaga den jäken :P Råttor förökar sig som bara den så om vi har råttor här så kommer vi ha fullt , hur skoj är det >.< Hoppas man får flytta snart så man slipper det. för har inga ben på mina sängmadrasser så dom är på golvet så dom kan ju krypa i min säng hur lätt som hällst , usch. aja man kan ju alltid hopppas att jag såg fel men vet att jag inte gjorde det.

Idag så kom Ronja och Thom över. Dom käkade här och så bjöd jag på spagetti och köttfärs sen paj i efterrätt :D vart gott men fyfan Ronja och jag vi fick knapt i oss någon paj , det var ju otroligt mättande men gått :) Thom han käkade 2 stora pot av pajen , Ronja och jag satt och det höll på att vända på oss i magen när vi såg hur han glöpska i sig hahahah :P men det var skoj iaf.

I morgon ska jag med Thom och Ronja till Västerås för att visa dom lite snygga ställen som dom ska ta kort på bilen :) och så får vi se om de blir nå bra kort, han har köpt en ask snygg stylad volvo så han har fått förfrågan om att va med på en utsällning , så han måste ta kort för det fick inte vara med någon logga på bilden så han kunnde inte ta någon gammal från den förra ägaren. men men

Sen så kanske jag får mitt Beverly hills season 5 i morgon woho :D ska jag sträck kolla på hela serien :D finns inge bättre än den serien, nu har det kommit ut en "ny" beverly hills , en del gammla är med i den dock. det verkar bra den med. men tycker det skulle vart med fler gammla det är rätt skoj att se när dom är äldre :P

Nej nu ska jag Chatta lite med Pantad ;) ( nu vart du med i min blogg pantis hihi ) och vänta på att få komma in på wow det är en jäkla vänte tid nu när det rä så mycket nytt , som dock suger :) men ha de gött HOJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: