VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Snö :D

Kategori:Allmänt



Halloj

Igår snöade det för första gången , äntligen säger jag :D Dock var det inte så mycket snö men det är kul och jag hoppas att de bli mycket snö i år :P de är inte jul utan snö =( men men vi får väl hoppas :D

Nu är jag i Västerås hos mamma , ska till janet i dag hon fyller år i morgon så pappa ska dit och fira henne i dag , för i morgon kan han inte , jag ska till henne i morgon , då ska hon ha prtaj :) de ska bli skoj.
Så imorgon blir de åka hem till henne. kommer massa folk , senare ska vi åka ner på krogen och festa vidare där =) hah ajanet ska hyra en karioke taxi de ska bli skoj :) dock är det ju inte så långt ner dit vi ska men ändå hahah =)

Igår fick jag papper om Intersivkursen, och jag ha uppkörning den 15de dec :D wiiii hoppas verkligen att jag klarar det, är olrolig om jag ska klara teorin men det får man väl plugga , =) tyvärr så fick janet inte köra upp när jag skulle eftersom hon hade gjort de förut så hon skulle få vänta ett bra tag , men det gick bra för henne iaf, och det är ju bra , Håller tummarna för dig Gumman.

Nej nu ska jag jag kolla på tv med Kusin mosen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: