VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Samtal :D

Kategori:Allmänt

                                           

Hejsan hoppsa!

Idag fick jag ett samtal av min bror :D det var väldigt oväntat. Han har sagt flera gånger att han skulle ringa men aldrig blivit av. och vi pratat bara en stund sen så snacka han och fassan ett bra tag. tror dom satt över 2 timmmar om jag ska vara ärlig, men dom har ju inte pratat med varan på över 3 år nu , så jag förstå att dom hade en del att prata om. Märkte på fassan att han var jätte glad att han fick prata med min bror Kent. Dom bestämmde att fassan skulle ringa på fredag och se om Kent ville komma ut och hälsa på. så jag hoppas att han kommer , skulle bli så otroligt kul att prata om allt :) så jag sitter här och är närvös hehe , vad ska man säga? :O
 


         min älskade bror kent

Gud vad jag saknar dig brossan, kommer ihåg när jag var lite , hehe skulle alltid med vart du än skulle. men de var väl tur för dig för jag fick ju vara era provdocka när du fick din moppe.
Janet berättade för mig hur ni banfast en kärra bakom moppen så var jag den som fick prova om de höll hahah , har för mig att den inte gjorde de så jag slog mig. haha ni var allt inte snälla mot mig när jag var liten , men men Älskar dig ändå. Hoppas att du vill ha kontakt med oss i fortsättningen , vi är ingen familj utan dig!


Jahop vad har man gjort i dag då? Ja inte så mycket som vanligt har setat och kolla på film och film och åter film hehe :P har väntat på att andra avenyn skulle börja , men när jag väl skulle börja se de kommer Ronja och Thom över. dom skulle låna Cigg. så var dom här ett tag. Det var ju bra att dom komm över för Ronja och jag fick iaf att gott skratt, haha vad 2 kan alltid hitta på något bus tillsammans , tror inte ni vill veta vad vi gjorde hahaha:P men kul var det iaf.

Jahop i morgon kommer lilla momo (mormor ,inte många som förstår vem momo är haha) Hon ska komma hit
och städa lite med mig. Det kan ju behövas , bor i ett stort hus med fassan och fassor är ju inte bästa på att hålla rent efter sig och man orkar inte göra allt själv jämt hehe så momo är så snäll och kommer hit och hjälper till. så jag får väl lägga mig tidigt så att hon kommer in i morgon , är ju inte den lättaste att väcka om man säger så ;)

Nej nu ska jag se på Andra Avenyn äntligen! hehe :D Bye Bye!


 



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: