VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Saknar

Kategori:Allmänt

Halloj

idag så var Isa här och vi baka och snacka om gammla tider, gud vad kul vi hade när vi var mindre hahah , vi har gjort så mycke tillsammans, Saknar verkligen den tiden , tycker att det är tråkigt att vi inte kan ha lika skoj som förr. men men man kan ju alltid hoppas eller vad säger du ? =)
Tänk när vi var 14 och vi åkte runt på min moppe och vi satt uppe vid skolan och hängde haha , många tycker att de låter tråkigt. men dom som inte vart med om de vi var med om vet inte hur kul vi hade. haha Sen alla gammla smeknamn vi hade fyfan. synd att alla bilder från den tiden är borta haha de skulle vart skoj att kolla igenom, bilder säger mycket och de väcker en hel del hehe . neh fysatan vi måste hitta på något skoj du och jag så är det bara . vi kan inte sitta här och vänta på att vi ska bli gammla det går ju bara inte.


Bästa vänner ska man vara rädd om. och jag tänker inte förlora dig igen ´gumman



Nu har Isa gått hem :( jätte tråkigt och i morgon åker hon hem och vad ska jag göra då? =( får hoppas att hon kommer snart igen.
Sitter här och väntar på att hon skulle ringa, sen sittar jag och tänker på en till jag saknar, Min älskade kusin Mosen (Moa)
Vet att vi inte ses så ofta och det är väldigt tråkigt , men jag hoppas att jag får mitt körkort nu i dec så att jag kan komma och hälsa på dig oftare. m¨ste komma till dig snart. Sen är ju de bästa om jag fixar en lägenhet i stan sen så kan du ju alltid rymma hem till mig när du har tröttnat på mamma din heheh , men jag hoppas att du vet att jag älskar dig otroligt mycket och du kommer alltid att vara min Bästa kusin :)



                                                                              älskar dig mosen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: